donderdag 15 september 2011

Chaos.......

Ben je lekker aan het koken, een recept die je al veeeeeeeeeeel vaker hebt gemaakt, weet je ineens niet meer wat je er ook alweer allemaal doorheen moest doen. Diep graven heeft geen zin, want dieper dan net onder je schedel kom je niet. Op goed geluk maar maken dan met de dingen die je dan nog weet en dan maar hopen dat het klopt.
Dit is het resultaat van de enorme chaos die ik in mijn hoofd heb op dit moment. Niet vergeten nog dit te doen, niet vergeten dat in te pakken, niet vergeten die nog te bellen, niet vergeten de poepluier van je zoon te verschonen, anders kom je om vd stank. Hoe laat is Ian ook alweer vrij, was dat nou 14.45 uur, of 15.00 uur, of 15.15 uur?????
En dan krijg je ook nog eens van al dat diepe nadenken, onthouden enz knallende koppijn. En het is dodelijk vermoeiend.
Gelukkig zijn de jongens enorm lief, en mijn mannetje ook, die snapt mij volkomen, dus dat scheelt dan weer. Maar ik zou dolblij zijn als we strakjes alles weer op rit hebben. En dan schaf ik een weekplanner aan en daar zet ik alle afspraken ed op (voetbal, muziekles, zwemles, sporten enz).

2 opmerkingen:

  1. Dat is verstandig van je, een weekplanner.
    Corona deed dat ook met de warme maaltijden.
    Hoef je in ieder geval niet zoveel na te denken.
    Straks kun je dat ong. 6 weken aan mij overlaten. hahaha.
    Leef per dag lieverd en vertrouw op God, leg het allemaal bij Hem neer en je zult merken dat je rustiger word en dat het allemaal goed zal komen.
    Ik ben trots op je en hou heel veel van je!!!!

    Dikke knuffel en kus, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JOEHOE!!!!!!! Eind november!!!!! Je zit al lang in Veendam. Ontken het maar niet, want ik ben maandag bij je op bezoek geweest!!!!!!

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen