vrijdag 15 april 2011

Meneer en mevrouw cactus

Meneer en mevrouw cactus zijn ook af. Met oogjes en een mond, ik vind dat toch wel erg leuk staan. Meneer cactus heb ik een sombrero gegeven, vond ik wel lekker zomers. Volgens het boekje moest mevrouw cactus roestbruin worden met een witte bloem, ik vond groen leuker. Ze staan erg leuk op mijn vensterbank. Deze kunnen iig niet dood gaan hahaha.




Oefening baard echt kunst, want ik vind bij meneer cactus de pot en het zand beter gelukt dan bij mevrouw cactus. Ian was boos op mij dat ik crème kleurige potten had gedaan, van hem moesten ze blauw worden. Maar de bloempotten op mijn vensterbank zijn allemaal crème/ivoor kleur, dus ik vond jeans blauw dan een beetje uit de toom vallen.

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig geworden, echt heel schattig, leuk, mooi.
    Geweldig dat Ian zich ermee bemoeit, hahaha.
    Dikke kus en ihvj.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffies. Ik vind dat wel grappig, dat je een foto maakt, het hierop zet en we kunnen het meteen zien. Maak ook eens een foto van de Singh. Kan ik haar ook eens bekijken. Of ze nog net zo lekker is als voorheen. Ik ben nu even 2 dagen vrij. Morgen met je moesje naar het ZH en dan donderdag een late dienst en dan 4 dagen vrij. Yeeeh.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen