vrijdag 6 mei 2011

Behang

Ik zit mij hier op dit moment op te vreten achter de pc. Is het geoorloofd om andermans kinderen achter het behang te plakken? Waarom worden sommige kinderen niet opgevoed? Totaal geen respect voor het speelgoed hier, crossen rond op de loopauto, met het snoer van een afstand bestuurbare brandweerauto om het stuur, achter zich aanslepend, en dikke lol hebben. Ok, mijn kids zijn ook niet perfect, heb ook vaak de neiging om die achter het behang te plakken, maar deze spannen op dit moment de kroon. Nog 5 min en dan stuur ik ze weg. Gaan ze maar ouwehoeren bij hun moeder en de eerst komende week komen ze hier ook niet weer. Nu denken jullie natuurlijk; waarom heb je ze niet eerder weggestuurd??? Nou, geloof me, dat denk ik dus ook. Maar Ian speelt wel lekker met ze en die had zich al de hele week verveeld, dus ik vond het ook sneu voor hem om ze al gelijk weg te sturen. Nog 3 min hahahaha. En ze schreeuwen ook zo hard, alsof ze doof zijn. Heb al een paar keer gezegd dat wij niet doof zijn. Zomaar kastjes open doen, omdat ze een spelletje willen doen, niet vragen. Ze krijgen de kastjes toch niet open, kinderslot gnagnagna, maar toch. De 1 speelt continu de baas, heb ik ook zo'n hekel aan. Ze moeten doen wat zij zegt. Nou trekt Ian zich daar weinig van aan gelukkig. Nog 1 min hahaha. Ik ga ze wegsturen! Rust, tv aan, rust, rust, rust!!!!

1 opmerking:

  1. Hahahaha, dat blijf je houden, zolang de kinderen vriendjes mee naar huis nemen/op bezoek krijgen. Ik heb al een hele verzameling achter het behang zitten. Netjes door de jaren heen verzameld. Soms halen we wel eens herinneringen op over iemand en dan krijgen ze het voor elkaar dat de stoom na 6-10 jaar weer uit m'n oren komt. Bah, wat een rotfamilie. We groeten elkaar, maar het liefst laat ik ze strompelen.

    Kus Lia

    BeantwoordenVerwijderen