dinsdag 10 mei 2011

Oor

Getverdegetver, mijn oor begint weer vervelend te doen, en als ik ergens een hekel aan heb, dan is dat aan dat! Ik had het kunnen weten met de wind op Schiermonnikoog, maar had een beetje hoop dat het wel zou meevallen, omdat het warm was ( de wind was ook warm). Niet dus. Hij deed vorige week al een beetje pijn, maar niet noemenswaardig, dacht dat het door alle spanning kwam. Zucht, hoop dat ik er vanaaf niet al teveel last van krijg iig.
Kheb vanmiddag het vriendje van Ian boos weggestuurd. Ian, Éamonn en vriendje waren met zijn 3en in de zandbak aan het spelen en ineens begint Éamonn te huilen. Dus ik vraag wat er aan de hand was, verteld Ian mij dat vriendje Éamonn zijn vingertjes eventjes achterover had gedrukt. Ik was dus heel boos. Ik zei: dan ga jij dus nu maar heel gauw naar huis, ik hoef je voorlopig even niet te zien. Vriendje: Maar Éamonn zat de hele tijd vervelend te doen. Ik: Hij is 1,5 jaar, dan kom je bij mij en duw je niet even zijn vingertjes naar achteren, wegwezen nu!
Zelfs de droopie oogjes boeiden mij niet, van mijn kinderen blijf je af!!!!!
Kben aan vakantie toe! Tis maar goed dat we volgende week een midweek in België zitten, lekker in een stacaravan, dus heerlijk kamperen!

3 opmerkingen:

  1. Ga je naar een camping Vreugdeloos?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, absoluut niet naar camping vreugdeloos, er is een groot subtropisch zwemparadijs in het park, dus dat wordt eerder vreugdevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat weet ik nu wel, die oren van je!!! Ga maar weer tikken. Over je flitsvakantie of zo. Hahahaha.
    Bah, heb morgen de cursus electronisch zorgdossier. 's Morgens theorie over de computer en 's middags een compleet dossier overzetten in de computer. Hiep hiep beuhhhh. En dan misschien dit weekend extra werken, omdat er een collega in het ZH ligt en 1 nog steeds niet kan lopen. Ga maar kruipen!!! Geen vakantie, maar wel een andere auto. Een Mazda 625, geloof ik. Ben benieuwd. Er zitten allerlei snufjes op die Richard kan slopen. Hij wou het een en ander al even demonteren. Waag het niet, draai je kop d'r achterstevoren op! Ik wil naar Italië!!!!! Ik wil niet hier in dit shitland zitten, deze zomer!!! Anders konden we zeggen: nog 6 weekjes en nu: nog 58 weekjes.....boehoehoe. Zo, genoeg geragt. Ik zal de pizza's bestellen.

    Kus, Lia

    BeantwoordenVerwijderen