donderdag 14 juli 2011

Gek

Gek, gek word ik van mijzelf!!! En van mijn jongens, maar dat komt meer, omdat ik het van mijzelf wordt. Ian is ziek thuis, Éamonn begint met echt stout te doen (slaan met een koektrommel op Ian zijn hoofd, televisie uitdrukken en weer aan, dvd speler aan en uit drukken enz). Gewoon echt stout dus, niet grappig boevig meer. De kijkers/bieders willen dus een 2e bezichtiging. Desmond heeft voor mijn gemoedsrust de makelaar vanmorgen even gebeld of dat vaker voor komt, makelaar zei ja, er zitten nu eenmaal vreemde kostgangers tussen zei hij. Plus het feit dat ze een ander cultuur hebben, dat speelt schijnbaar ook nog mee. Nou, ik vind het allemaal best, als ze ons huis maar kopen, en snel een beetje!!!! Zo moeilijk is dat niet, een huis kopen, maar goed. Ik probeer mijzelf rustig te krijgen dmv muziek, heb een cd vol met Andrea Bocelli, Il Divo en Celtic Woman. Gelukkig vind Ian het mooie muziek, anders vind ik het ook wel weer sneu dat ik het aan doe. Het werkt een beetje, krijg alleen bij bepaalde liedjes heimwee, das weer niet de bedoeling. Verder ben ik weer aan het haken, heb een nieuw boek met babycadeautjes haken, ben nu een vliegtuig voor Mauro aan het haken en ga 2 ooievaars haken voor de beeb van Lee en Gien, en M en M. Heb al meer dingen gehaakt voor de beebs, maak daar 1 cadeau van.
Goed, ik heb wederom geen zin in koken, dus heb Des verzocht iets mee te nemen wat ik zo in de magnetron kan pleuren, pasta oid. Hoop dat ie het niet vergeet.
Dit was het wel weer van mij.

7 opmerkingen:

  1. Hahahaha, ik voel de frustraties van het beeldscherm afspatten!! Maar het is toch heel normaal dat een broer de andere met een koekjestrommel op het hoofd slaat? Richard heeft ergere dingen naar Roberts hoofd gegooid, haha. Ben benieuwd wanneer ze weer willen bezichtigen. Ik snap niet wat er nog meer te bezichtigen valt. Misschien verwachten ze dat dit keer spontaan het huis ineen stort. Ik zou wel even wachten met kinderen achter het behang plakken. Het staat een beetje vreemd, die bobbels in de muur.
    Mijn vakantie is vandaag begonnen, yeeh. Twee weken rust. Nou ja rust....Richard is ook vanaf vanmiddag vrij en die wil gelijk maandag beginnen met het plaatsen van de douchebak. Vanavond ga ik met Kevin naar Harry Potter. En natuurlijk moest Naomi ook nog een keertje mee, dus ik heb 3 kaartjes gereserveerd. Lekker zoute popcorn. En daarna zullen we eens zien wat we gaan doen. Het wordt nu ook wel tijd dat het huis eens een keer grondig wordt schoongemaakt. Is sinds mijn opleiding (2008!!!!) niet meer gebeurd. Wel stofzuigen en dat soort ongein, maar echt gesopt....nee. Zucht. Maar ja, dat krijg je als je nergens heen gaat. Aangezien het weer ook niet wil meewerken, wat moet je dan anders?

    Kus Lia (wie anders,haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maandag om 17.00 uur gaan ze voor de 2e keer bezichtigen. Leuk, mag ik proberen het huis netjes te houden vanaf 12.00 uur tot 16.45 uur, want dan mag ik de deur uit (en het weer belooft mooi te worden, NOT). Zucht, nog diepere zucht, en een hele diepe zucht.
    Gisteravond ben ik tot 2.00 uur 's nachts met Éamonn bezig geweest, die had ineens bedacht dat hij niet in zn bed wil slapen. Nu jankt ie ook de boel bijelkaar, kan mij niet boeien, slapen zal hij. Ook al jankt hij de complete 2 uur dat ie normaal slaapt overdag, hij is iig boven en loopt hier niet te ouwehoeren.
    Hier is in de afgelopen 5 weken nog nooit zoveel gesopt als in de 5 jaar dat we hier wonen hahahaha. Ik word zo langzamerhand ervaringsdeskundige hahahaha.
    Des en ik willen nog steeds naar Pirates 4 en dan 3D. Maar dan wil ik ook uit eten voor die tijd, even een avondje met zn 2en weg, maar goed, tot nu toe zie ik dat nog niet gebeuren.
    Ik dacht dat jullie badkamer al helemaal af was. Richard had toch 5 jaar geleden (weet het nog goed, mijn as man was zich aan het wassen in jullie keuken hihihi) de badkamer gedaan? Of is er toen nog geen douchbak in geplaatst?
    Veel plezier bij Harry Potter, sterkte met een klussende Richard om je heen en met soppen.

    Kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De badkamer was ook af, maar sinds Richard vorig jaar, in Italië, zich heeft gedoucht in een douchebak heeft ie de kop vol met douchebakken. Dus hij heeft alle koopjes weer afgestruind en een douchebak weten te bemachtigen. Het afvoerputje is al die tijd al een doorn in z'n oog geweest. Elke vakantie zat ie in het buitenland naar afvoerputjeroostertjes te speuren. Ben je ook op vakantie. In zowel Luxemburg als Italië kwamen we in een bouwmarkt terecht. Zucht. Nu heeft ie uiteindelijk via internet een ander systeem uitgevogeld. Waarom stond jouw man zich bij ons te wassen???? Kan me daar niks van herinneren en het klinkt zo ook niet echt logisch. Als ze maandag komen kijken ga jij dus het huis uit. Loop je dan rondjes, met de kinderen, om het huis heen, ofzo? Lijkt me ook geen pretje, in de regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh, dat was zeker op jullie trouwdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was idd onze trouwdag en jij was bij papa en mama, mij aan het mooi maken.
    Ik ben tijdens de vorige bezichtiging bij een vriendin geweest, met mijn schoonmoeder wezen zwemmen en naar het centrum geweest. Geen idee wat ik maandag ga doen, het is ook een rottijd, maar goed.
    Ik heb zelf voor as vrijdag 4 bezichtigingen gepland. Om 10.00 uur, 11.00 uur, 13.30 uur en 14.00 uur. Ben benieuwd. Hoop alleen dat de kijkers/bieders dan wel deze week beslissen, anders heeft onze bezichtiging ook geen nut. We gaan de Skagerrak wel bekijken, is namelijk wel een groot huis en ik vind geen zon niet zo'n heel erg groot probleem.
    Richard heeft dus een douchebak/afvoerputjerooster fetisj hahahaha. Ik snap hem helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat heeft ie. Hij is nu weer op weg naar de Praxis voor iets. Want hij kan kennelijk niet eens wachten tot maandag. Hij is al bezig met de afvoerconstructie. Waarschijnlijk wil ie dat zo ver klaar hebben dat ie hem in 1 keer kan plaatsen.
    Ik hoop dat je gauw deze kant op kunt komen. Het wordt nu ook tijd, haha. Kunnen we weer een vrouwenfestival houden (met griezelfilms!) Weet je nog dat Kevin toen zat te zeuren dat ie daar ook bij wou zijn?
    Heb vannacht gedroomd dat we nog een baby kregen. Aaaaargghhhh. Moest Wilh. haar kinderwagen weer hebben. Het werd een jongetje. En ik maar jammeren dat ik 43 wordt dit jaar en dat ik dat hele gedoe niet nog een keer weer wilde. Dat ik nog ouder was dan Johanna toen ze mij kreeg. Nee, ik was blij dat ik wakker werd.
    Gisteren naar HP geweest. Was er een heel zielig stukje in. Het publiek was heel stil. Tranen liepen m'n bh in (net als de popcorn trouwens), snot liep me uit m'n neus, maar ik vertikte het om te gaan zitten snotteren. Heb gewacht tot er weer wat herrie was. Het meisje naast mij dacht er ook zo over (niet Naomi of Kevin), want we pakten tegelijkertijd ons drinken om even een slokje te nemen, veegden stiekem een beetje rond de neus (snot wat naar beneden liep) en begonnen harder te sniffen toen de film weer verder ging, haha.

    BeantwoordenVerwijderen