donderdag 28 juli 2011

Zucht

Dit begint zo langzamerhand een klaagblog te worden, maar het lucht wel enorm op om mij hier even af te reageren. Hoe staan de zaken? Wel de zaken staan als volgt:
Vrijdag ondertekend de koper van ons huis het voorlopig koopcontract. Dan heeft hij volgens mij 3 dagen om daarvan af te zien, maar moet hij dacht ik wel een boete betalen als hij dat doet. De man waar wij het huis van willen kopen zou vandaag weer terug zijn van varen, dus daar zouden we vandaag wat van moeten horen. Tot nu toe nog niks gehoord, tis maar goed dat ik Japanse mix in huis heb :-) Ian had net de achterbuurkindjes te spelen, en die bedenken echt hele vreemde dingen (of het ligt aan mij dat ik het vreemd vind). Allereerst slopen ze de glijbaan, vervolgens maken ze Ian wijs dat hij wel de van zand gemaakte oliebol op kan eten, (ik geef ze een zakje chips, misschien houden ze zich dan koest), zakje chips is nog niet eens op, of Ian komt, namens achterbuurmeisje, vragen of ze een ijsje mogen (NEEEEEE). Ik weet niet waar al deze dingen normaal worden bevonden, maar bij mij niet (ok, zeur om om snoep, koek enz doen alle kids, maar volgens mij geven ze wel op een gegeven moment op, deze kids niet). En dan dat harde geschreeuw. We zijn niet doof hoor!!! Je staat niet op een markt.
Zucht, ik wil nieuws over het huis dat we willen kopen, ik wil weten wanneer we daar in kunnen, gezien het feit dat we  (als alles goed gaat) vanaf 30 september geen huis meer hebben.
Ok, even geen gezeur; ik ben een ooievaar aan het haken. Ben nu met de poten bezig, lijf en kop zijn af. Hij wordt erg leuk al zeg ik het zelf. Als ik hem af heb, dan zet ik wel een foto op mijn blog (of ik laat hem je wel zien :-)) Als deze af is "moet" ik er nog 1 maken, en dan ga ik lekker even weer wat voor mezelf maken. Of ik ga al mijn grenen meubels schuren en verven, vind ik ook wel een leuk idee om te gaan doen. Maak ik er zelfgemaakte riverdale meubels van, wat zij kunnen kan ik ook :-)
Ik ga mij een colaatje inschenken en mijn jongste aap uit bed halen, die ligt alweer 2 uur te snurken en anders wil hij vanaaf niet. Wat een leventje, niet druk hoeven maken om dingen, door mama vertroeteld worden, lekker overdag nog tukken........ Zucht............

2 opmerkingen:

  1. Heb mijn blognaam even veranderd in een bijpassende naam hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is wel een leuke, hahaha. Maar goed, ik heb Afiena vroeger ook wijs gemaakt dat we een goede deken in moesten smeren met tandpasta en die de lucht in konden gooien, om vervolgens er op te springen en weg te vliegen. Ik was natuurlijk niet zo dom om er op te klimmen, maar Afiena wel. Tante Anje was erg boos op mij. Ik begrijp niet waarom, haha. Ik denk een kwestie van harde regels stellen. Kevin had vroeger een buurmeisje te spelen, die jatte. Vond haar moeder geen probleem. Ze moest het natuurlijk wel weer terug geven. Nou, ik vond het wel een probleem. Rotkind!!

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen