woensdag 8 juni 2011

5 jaar getrouwd

Vandaag ben ik alweer 5 jaar getrouwd. Ongelooflijk dat het alweer 5 jaar geleden is, het lijkt veel korter. Als ik ook na ga wat er allemaal in die 5 jaar is gebeurd; huis gekocht, 2 kinderen, nu het huis te koop...... De tijd vliegt echt, helemaal als je kinderen hebt.
Ik heb geen seconden spijt van mijn ja-woord 5 jaar geleden, ik ben met de liefste man van de wereld getrouwd. Denk niet dat ik een betere man had kunnen krijgen. Ik ga er van uit dat ik er over 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60 (en volgens mij moet de 65 ook nog wel te halen zijn) nog net zo over denk.

2 opmerkingen:

  1. Hoe is het gegaan met de kijkers voor jullie huis? Ben je achter ze aan gehobbeld en steeds gevraagd: En kopen jullie hem? Vind je hem mooi?

    Kus Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kijkers hadden afgezegd, van de ene was hun kind ziek, wilden komende vrijdag om 17.00 uur komen (mn reet dat het kind ziek was, makelaar belde dinsdag op dat ze een ander huis hadden gekocht, wees dan direct eerlijk) en die van half 3 waren langs gereden en hadden toen afgebeld, het was niet wat ze zochten.
    Nu komen er (als het goed is en er wordt niet weer afgebeld) komende vrijdag wel kijkers om 17.00 uur, dus ik ben benieuwd. Weet wel dat ik mij niet weer in het zweet ga werken om alles keurig schoon te hebben. Had het zweet op mijn rug staan van stofzuigen en dweilen toen de makelaar afbelde vrijdags.

    BeantwoordenVerwijderen