dinsdag 7 juni 2011

Leuke uitspraken van Ian (en een beetje van Éamonn)

Ian heeft op een dag soms hele grappige uitspraken. Ik ga ze proberen hier allemaal te noteren. Dit bericht wordt dus steeds aangevuld (als hij tenminste wat grappigs heeft), ik ga hier niet steeds een nieuw bericht voor aanmaken.

Martin en Marianne worden gedoopt binnenkort en ik heb Ian een beetje uitgelegd wat het inhoud/hoe het gaat. Hij luistert aandachtig en toen ik klaar was met mijn verhaal kwam de vraag: maar waarom worden ze dan geDOOD?

Martin, Wendy en Mauro zijn samen met schoonouders en schoonzusje naar Schiermonnikoog geweest. Wanneer we de fotoos bekijken zegt Ian: Ik wil ook weer een keer naar SchierMONKEYoog.

Ian zat op de wc, word ik ineens heel hard geroepen. Ik naar hem toe, vraag wat er aan de hand is, krijg als antwoord; Wil je mij wel even helpen, want ik heb een hele dikke bult diarree, en dan kan ik niet goed zelf mijn kontje doen.

Éamonn had gisteren wat oorsmeer in zijn oor. Een hard stukje, dus ik pakte het eruit. Ian wilde het even zien, die keek er heel geïnteresseerd naar, Éamonn stond ernaast, handjes op de rug, met een wijze blik en roept ineens: AAAAAH BAH!

2 opmerkingen:

  1. Ha,ha,ha, wat prachtig he?
    Ik lig in een deuk!!!!

    Mam/Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed onthouden. Kun je ze later mee confronteren als ze in de pubertijd zitten. Dat vinden ze heeeeel leuk!!

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen