dinsdag 22 maart 2011

Geen zin

Ik heb vandaag helemaal nergens zin in, en dat terwijl het heel mooi weer is. Ik heb al van alles gedaan (dus het is niet zo dat ik ook niks doe als ik geen zin heb), het enige wat ik nog moet doen van mijzelf is even de stofzuiger erdoor gooien. Nu zou ik dat ook letterlijk kunnen doen, ben ik sneller klaar hahaha.
Ian is vanmorgen naar de speelzaal geweest en die heeft altijd hele leuke verhalen op de terugweg. Nu zat hij namelijk met een probleem. Hij heeft vrijdag geen tijd om naar school te gaan, want hij wil gewoon heel graag televisie kijken. Ik heb gezegd dat het idd een probleem is, want hij moet wel naar school. Hoe moeten we dit nou oplossen?
Éamonn is dol op de glijbaan. Hij heeft zelf een mini glijbaan, maar de grotere glijbaan van Ian is natuurlijk veeeel leuker. Na een tijdje te worstelen was het hem gelukt om boven te komen en vervolgens op zijn buik, met zijn snoet naar beneden, naar beneden te glijden. Op zijn eigen mini glijbaan is dat geen probleem, want dan zit hij al met zijn handen aan de grond terwijl zijn voeten nog boven hangen. Maar op de grotere glijbaan gaat het toch wel een stukje harder, waardoor hij dus steeds met zijn snoetje in het gras beland. Ik heb er maar een kussen onder gelegd, is iets zachter dan het gras. Maar dat snoetje van Éamonn als hij beneden ligt, hij kijkt mij dan aan met een blik van; waar slaat het nou op dat je mij met mijn gezicht in het gras duwt? Vervolgens klautert hij weer omhoog, roept: één, téé en glijd weer naar beneden. Zo gaat het dan een stuk of 10 keer. Het verbaasd mij trouwens dat er nog geen tand door zijn lip is gegaan, of dat hij nog geen scheven neus heeft hahaha. Ik laat hem maar lekker geworden, want nee tegen Éamonn zeggen helpt niet. Je kunt het doen, maar meneertje is zooo eigenwijs dat hij toch wel doet waar hij zin in heeft. Zo probeer ik hem nu af te leren stickers te eten. Ik heb maar besloten de stickers in een afgesloten bak te stoppen, want nee zeggen werkt niet. En stickers uit zijn mond pielen is ook geen pretje, gezien het feit dat al zijn tanden aanwezig zijn en hij ze dan ook even wil laten voelen ook. AUW!
Ik heb echt de heerlijkste kinderen van de wereld, ze passen precies bij mij hahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten