maandag 28 maart 2011

Lente

Heerlijk, dat zonnetje. Mijn jongens genieten ook met volle teugen van het weer. Zaterdag zijn we even bij mama geweest, ik was blij haar even te zien en daarna naar mijn broertje, die vierde zijn verjaardag. Gisteren was mijn broertje hier en zijn we even naar het speeltuintje geweest met de jongens. Ik ga nu proberen wat foto's te plaatsen, ben benieuwd of het lukt.
Ik kan alleen glijden!
Één, teeee.....


Hey, kijk nou, een jongetje.
Kusje.....
Kiekeboe

Stoere vent!
Grote lol in het zonnetje!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's!
    Gekke Eamonn, hahaha, een jongetje hahaha.
    En Ian, wat een lieverd he? Stoer en toch is hij ook nog een klein mannetje .
    Lieve jongens!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik Ian van een afstand zie lopen is het nog een hele kleine guppie eigenlijk. Maar wat is ook 4 jaar, das niks eigenlijk. Hij is nu in slaap gevallen op de bank, kleine poepie. en Éamonn zit korstjes brood tussen zijn tenen te stoppen hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen