woensdag 16 maart 2011

Vriendje te spelen

Nou, het is hier gezellig druk, Ian heeft een buurjongetje te spelen. Van het feit dat ik had opgeruimd en had schoongemaakt is nu natuurlijk niks meer te zien hahaha. Éamonn vind het geweldig en probeert op alle mogelijke manieren de aandacht te trekken. Ian trouwens ook.
Mijn mannetje belde om half 4 lekker op dat hij onderweg is naar huis, dus die is om kwart voor 5 thuis, woehoe. De aardappelen staan al klaar, spinazie zit in de pan, kortom, ik zit op schema. Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om een begin te maken met de spencer. Ik wil er ook nog 1 gaan maken voor Ian. Ik wil ze dan gebruiken als een soort van bodywarmer. Als ik een pand af heb, dan zet ik wel een foto op mijn blog (als mij dat lukt tenminste hahaha)
En ik zie dat ik mijn eerste volger heb, YEAH, you go mama!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten