woensdag 16 maart 2011

Pffff

Gisteren ben ik 4 keer begonnen aan een spencer voor Éamonn te breien, toen heb ik het maar weg gelegd. Ik ben denk ik te moe. Gisteravond om 22.00 uur naar bed gegaan in de hoop dat ik mij nu wat minder moe voel. Tot nu toe wel, maar goed, de dag is nog maar net begonnen hahaha. Ik hoop dat mijn 2 dikke stinkers wat minder druk zijn vandaag dan gisteren. Éamonn lag zelfs op de kop achter de tv op een gegeven moment. Er missen 2 rubberen bandjes van een autootje, geen idee of ik die in zijn poep terug ga vinden, of dat ze gewoon verdwenen zijn. En Ian moet gewoon naar school. Ik merk dat hij dingen wil leren, zijn energie kwijt wil en dat lukt thuis gewoon niet. Éamonn is nog iets te klein om mee te kunnen stoeien en iets te klein om te snappen dat wat Ian maakt, dat hij dat niet kapot mag maken. Nog iets minder dan 3 weken, dan mag Ian naar school. Hij heeft er heel veel zin in, heeft zijn eerste kijkochtend al gehad en kwam stralend de klas uit.
Goed, ik ga vandaag vol goeie moed weer aan een spencer beginnen, speelgoed uitzoeken van de jongens, duplo naar beneden halen en eens zien wat de dag brengen zal.

2 opmerkingen:

  1. Succes met de spencer en jouw zeer lieve jongens. Achter de t.v. vandaan???? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lag op de kop, benen in de lucht achter de tv. Ongelooflijke stinkdrol!

    BeantwoordenVerwijderen